eKasa už v apríli

Na základe účinnosti novely zákona o registračných pokladniciach od 1. apríla je povinný každý nový podnikateľský subjekt používať pokladnicu eKasa.

1. apríla taktiež začína obdobie výmeny, alebo Upgrade existujúcich fiskálnych riešení na nové riešenia eKasa. Vaše existujúce riešenia teda budete povinný najneskôr do 30. júna Upgradovať alebo vymeniť za novú eKasu s chráneným dátovým úložiskom (ChDU) a s onLine pripojením na finančnú správu.

Výrobcovia a dovozcovia pokladničných systémov, predstavujú svoje riešenia eKasy a spúšťajú objednávky so zálohovými platbami. Zálohové platby sú nutnosťou pre zabezpečenie výroby a dodania nových riešení eKasa v dostatočnom množstve. Na Slovensku je približne 250000 fiskálnych riešení, ktoré bude nutné prerobiť alebo vymeniť za nové. Preto vám odporúčame zabezpečiť si výmenu, alebo Upgrade záväznou objednávkou eKasa pokladnice, resp. Upgrade KITu. Výrobcovia budú dodávať riešenia eKasa na základe termínu objednávky a prioritne budú vybavovať len objednávky so zálohovou platbou.

UPOZORŇUJEME ZÁKAZNÍKOV, KTORÍ SI UŽ OBJEDNALI UPGRADE-KIT ABY VYKONALI ÚHRADU FAKTÚRY NAJNESKÔR DO 11.3.2019. V PRÍPADE NEUHRADENEJ ZÁLOHY NEGARANTUJEME DODANIE UPGRADE-KITU ANI PRERÁBKU POKLADNICE.

Aktuálnu ponuku riešení eKasa nájdete na našej webstránke:

https://amikol.sk/kategoria-produktu/pokladnicne-riesenia/ekasa/ 

 Výška zálohy za ktorékoľvek riešenie z našej ponuky je 160€ bez DPH. Ďalší postup je následný:

  1. Objednajte si eKasu cez objednávkový formulár.
  2. Vystavíme vám faktúru so splatnosťou 7dní (text položky: „rezervácia termínu prerobenie eKasa“).
  3. Po úhrade faktúry objednáme pre vás u výrobcu vami vybranú eKasu.
  4. Po dodaní eKasy od výrobcu vám zašleme faktúru na plnú cenu, z ktorej odrátame vami už uhradenú zálohu.
  5. Dohodneme si s vami termín výmeny vášho fiskálneho zariadenia za eKasu.
  6. Práce ako uvedenie do prevádzky, ukončenie prevádzky pôvodného riešenia a ďalšie služby sú účtované osobitne podľa vašich požiadaviek alebo potrieb.

Stále máte možnosť objednať si Upgrade-KIT na prerobenie vašej registračnej pokladnice na eKasu. Prioritne budú vybavený zákazníci, ktorý využili možnosť objednávky Upgrade-KITu v termíne do 15.2. Ak sa rozhodnete pre objednávku Upgrade-KITu, zašleme vám faktúru s textom položky: „rezervácia termínu prerobenie eKasa“. Je to záloha za súčiastky potrebné k prerobeniu vašej registračnej pokladnice na eKasu. Práce a služby budú účtované osobitne.

V prípade objednávky eKasy alebo Upgrade-KITu a uhradení zálohy vám garantujeme dodanie eKasa riešenia, alebo Upgrade vašej registračnej pokladnice na systém eKasa v zákonom stanovenom termíne a zároveň vás uprednostníme pri výbere termínu pre uvedenie vašej eKasy do prevádzky.

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte.