Pravdepodobne ste už v médiách zachytili, Národná rada Slovenskej republiky koncom minulého roka schválila novelu zákona o používaní Elektronických registračných pokladníc, „online“ alebo „eKasa“.
Dôsledkom novely zákona bude to, že každá elektronická pokladnica bude musieť byť pripojená na internet a bude odosielať vybrané dáta o prebiehajúcich transakciách na Finančnú správu Slovenskej republiky a zároveň tieto dáta budú uchovávané aj v pokladnici.
Pokladničné riešenia typu eKasa budete môcť začať používať najskôr od 1. apríla 2019 a budete povinný používať najneskôr od 1. júla 2019.
Aby ste mali istotu v tom, že v Zákonom stanovenom období vaše existujúce fiskálne riešenie prerobíme na systém eKasa, odporúčame už teraz rezerváciu termínu v našom servisnom stredisku. V období 1. apríla až 1. júna 2019 budeme prioritne vykonávať servisné úkony len pre zákazníkov s rezerváciou.
Rezerváciou termínu si zároveň zabezpečíte aj dostupnosť Upgrade-KITu /zatiaľ sú dostupné Upgrade-KITy len pre riešenia značky Elcom/ potrebného na prerobenie vášho existujúceho fiskálneho riešenia na systém eKasa. Rezerváciu je nutné vykonať najneskôr do 10. 2. 2019, rezervácia slúži ako záväzná objednávka s povinnosťou platby.
Do 1. apríla 2019 musia všetky podnikateľské subjekty používať existujúce pokladnice podľa pôvodného znenia zákona, preto vám odporúčame udržiavať ich v čo najlepšej kondícií.
V prípade, že vaše existujúce pokladničné riešenia vám už teraz nevyhovujú, budete mať možnosť čoskoro vybrať si zo širokej ponuky pokladničných systémov o ktorých vás budeme informovať v ďalších mailových správach a na našich webových stránkach. Užívateľov fiskálnych riešení iných výrobcov /BOWA (pegas, datecs), A3 soft, Varos, …/ budeme informovať v čo najskoršom termíne.
V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte.