Ako sme vás informovali v predchádzajúcom newsletteri najneskôr od 1. júla 2019 budú všetky podnikateľské subjekty povinné používať online registračné pokladnice eKasa.
V prípade že si chcete ponechať svoje doterajšie riešenie a nechcete investovať do kúpy nového riešenia, ponúkame vám možnosť upgradu existujúcich riešení. Upgrade-KIT je ale potrebné objednať si vopred a to najneskôr do 10.2.2019. Výrobca registračných pokladníc a fiskálnych tlačiarní Elcom garantuje dodanie Upgrade-KITov len pre zákazníkov s objednávkami vopred. Pri objednávke Upgrade-KITu vám zároveň rezervujeme termín prerobenia vášho riešenia na systém eKasa.
(Predpokladaný termín dodania Upgrade-KITov je od 15.03.2019. Výrobca si vyhradzuje právo tento termín v prípade nutnosti meniť vzhľadom na nutnosť certifikačného procesu, ktorý nie je možné časovo ovplyvniť. Cena Upgrade-KITu nezahŕňa poplatok za servisné práce, pri prerábaní vaších riešení na systém eKasa.)
Od 1.4.2019do 30.6.2019 budeme prednostne vybavovať len zákazníkov s rezervovaným termínom.
Pokladničné riešenia typu eKasa budete môcť začať používať najskôr od 1. apríla 2019 a budete povinný používať najneskôr od 1. júla 2019.
Priebeh prechodu existujúcich riešení na systém eKasa
Vyradenie z prevádzky /defiskalizácia/ 35€
- Ukončenie prevádzky
- Záloha fiskálnej pamäte na CD/DVD pre účely plnenia daňovej legislatívy
- Zápis do knihy ERP
- Deinštalácia fiskálnej pamäte
- Inštalácia Upgrade-KITu eKasa
- Inštalácia elektronického certifikátu
- Naprogramovanie údajov hlavičky
- Naprogramovanie PLU (položky zo starej pokladnice)
Spolu za prechod na systém eKasa 130€
AKCIA pri predobjednávke
Pri objednávke Upgrade-KITu do 10.2.2019, zľava 40€ na servisné práce.
Spolu za (servisné práce) prechod na systém eKasa 90€
Všetky ceny su uvádzané bez DPH