eKasa už len 5 dní na objednávku Upgrade

Ako sme vás informovali v predchádzajúcom newsletteri najneskôr od 1. júla 2019 budú všetky podnikateľské subjekty povinné používať online registračné pokladnice eKasa.

V prípade že si chcete ponechať svoje doterajšie riešenie a nechcete investovať do kúpy nového riešenia, ponúkame vám možnosť upgradu existujúcich riešení. Upgrade-KIT je ale potrebné objednať si vopred a to najneskôr do 10.2.2019. Výrobca registračných pokladníc a fiskálnych tlačiarní Elcom garantuje dodanie Upgrade-KITov len pre zákazníkov s objednávkami vopred. Pri objednávke Upgrade-KITu vám zároveň rezervujeme termín prerobenia vášho riešenia na systém eKasa.

(Predpokladaný termín dodania Upgrade-KITov je od 15.03.2019. Výrobca si vyhradzuje právo tento termín v prípade nutnosti meniť vzhľadom na nutnosť certifikačného procesu, ktorý nie je možné časovo ovplyvniť. Cena Upgrade-KITu nezahŕňa poplatok za servisné práce, pri prerábaní vaších riešení na systém eKasa.)

Od 1.4.2019do 30.6.2019 budeme prednostne vybavovať len zákazníkov s rezervovaným termínom.

Pokladničné riešenia typu eKasa budete môcť začať používať najskôr od 1. apríla 2019 a budete povinný používať najneskôr od 1. júla 2019.

Priebeh prechodu existujúcich riešení na systém eKasa

Vyradenie z prevádzky /defiskalizácia/ 35€

  • Ukončenie prevádzky
  • Záloha fiskálnej pamäte na CD/DVD pre účely plnenia daňovej legislatívy
  • Zápis do knihy ERP
Upgrade na systém eKasa 60€
  • Deinštalácia fiskálnej pamäte
  • Inštalácia Upgrade-KITu eKasa
  • Inštalácia elektronického certifikátu
Uvedenie do prevádzky 35€
  • Naprogramovanie údajov hlavičky
  • Naprogramovanie PLU (položky zo starej pokladnice)

Spolu za prechod na systém eKasa 130€

AKCIA pri predobjednávke
Pri objednávke Upgrade-KITu do 10.2.2019, zľava 40€ na servisné práce.
Spolu za (servisné práce) prechod na systém eKasa 90€

Všetky ceny su uvádzané bez DPH